La Ursa Aranha Makes the Cover

Authors

  • Mirella De Menezes Migliari Post Graduate Program in Creative Economy, Strategy and Innovation – Rio de Janeiro (RJ) Brazil https://orcid.org/0000-0003-3444-8965
  • Helena de Barros Universidade do Estado do Rio de Janeiro, ESDI (School of Industrial Design), Post Graduate Program in Design – Rio de Janeiro (RJ) Brazil
  • Letícia Pedruzzi Fonseca Universidade Federal do Espírito Santo, Curso de Design, Laboratório de Design História e Tecnologia – Vitória (ES) Brasil https://orcid.org/0000-0002-6589-3212

DOI:

https://doi.org/10.22398/2525-2828.10297-8

Author Biographies

Mirella De Menezes Migliari, Post Graduate Program in Creative Economy, Strategy and Innovation – Rio de Janeiro (RJ) Brazil

PhD in Design from Pontifícia Universidade Católica of Rio de Janeiro.

Helena de Barros, Universidade do Estado do Rio de Janeiro, ESDI (School of Industrial Design), Post Graduate Program in Design – Rio de Janeiro (RJ) Brazil

PhD in Design from ESDI (School of Industrial Design) at Universidade do Estado do Rio de Janeiro.

Letícia Pedruzzi Fonseca, Universidade Federal do Espírito Santo, Curso de Design, Laboratório de Design História e Tecnologia – Vitória (ES) Brasil

PhD in Design from Pontifícia Universidade Católica of Rio de Janeiro.

Published

2025-08-28

How to Cite

MIGLIARI, Mirella De Menezes; BARROS, Helena de; FONSECA, Letícia Pedruzzi. La Ursa Aranha Makes the Cover. Journal Dialogue with Creative Economy, Rio de Janeiro, v. 10, n. 29, p. 7–8, 2025. DOI: 10.22398/2525-2828.10297-8. Disponível em: https://dialogo.espm.br/revistadcec-rj/article/view/2018. Acesso em: 26 sep. 2025.